Alla inlägg under april 2015

Av Felicia Hellman Olsson - 30 april 2015 08:49

Torsdag den 30/4-15


Då är det valborgmässoafton, och jag ska ut och jobba natt de är ju bra då får man ju dubbelt så mycket i morgon då eftersom att man jobbar mer timmar i moron.


Jo jag har ju varit på intervju i tisdags, för att bli tandsköterska, 3 timmar höll vi på, kan ni gissa vem om var hungrig som en liten tok när vi slutade? kan bara säga så här det var inte jag:) Vi kommer att får svar den 31 maj så att det är ju snart på om man har kommit in på utbildningen.


Lev Väl.

Av Felicia Hellman Olsson - 27 april 2015 12:30

Måndag den 27/4-15

 


Jaha så är det sol och fin väder ute okej det blåser, så att så skönt är det inte men jag överlever nog, men jag får i alla fall någonting gjort i alla fall jag plöjer i genom 40 sider om människokroppen som man ska ha prov på. 

Jag kommer nog att se ut som papper med en massa text på, innan detta är klart.

Sen ska jag ta och läsa på lite om tandsköterska eftersom att man jag ju ner på intervju i morgon det börjar att dra ihop sig. 

Man kanske börjar att studera till tandsköterska  till hösten:)

 

Lev Väl.

Av Felicia Hellman Olsson - 25 april 2015 23:18

Lördag den 25/4-2015


Okej dåså då är man tillbaka igen då. Är lite ringrostig jag men det kommer nog att bli bra. Ja de som kommer hända nu framöver är att jag kommer nu den 28/4 att åka ner till Gävle för att jag ska gå på en interujv för jag har sökt till tandsköterska. Och den kommer att vara nere i Gävle.

Sen i sommar kommer jag att jobba så att i sommar kommer det att bli lite blandat mellan, dagar, kvällar och nätter.

Så att nu är jag lugn över att jag kommer att får jobba i sommar ocgh slippa vara orolig över att inte får jobba.

Det är alltid skönt att ha någonting att göra, än att vara hemma och inte göra någonting alls det skulle jag nog inte klara av, nä jag väljer att jobba jag sen får jag se var jag kommer att hitta på efter sommaren, de får jag ta i tu med då:)


Lev Väl.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards