Alla inlägg under maj 2015

Av Felicia Hellman Olsson - 22 maj 2015 11:06

Fredag den 22 Maj 2015

 


Ja snart ska man in och skriva ett prov på människokroppen de är inte de lilla provet heller men jag kommer nog att överleva detta tror jag.

Och sen så ska jag ut och jobba natt så att då är det bara att åka hem sen efter prover och försöka att villa tills man ska ut och jobba. Det blir 2 nätter i helgen så det bra de:)

 

Lev Väl.

Av Felicia Hellman Olsson - 19 maj 2015 10:18

Tisdag den 19 maj 2015


Ja men nu är det inte långt kvar tills jag får reda på om man kommer att studera till tandsköterka eller inte, det återstår att se på söndag den 31 maj alltså inte denna söndag som kommer men söndagen därefter.

Då kommer domen så jag har väntat på:)


Lev Väl.

Av Felicia Hellman Olsson - 14 maj 2015 21:35

Torsdag 14 Maj 2015


Ja idag så har man kollat klart på alla 6 sesonger av Dr.Quinn the medicine women de tog ett tag men lätt värt de, de kan jag lova.


Så nu är det bara att hitta andra seriger som jag kan röja igenom:)


Lev Väl.

Av Felicia Hellman Olsson - 8 maj 2015 12:29

Fredag dem 8 maj 2015


Jaha nu har det varit grått och regnit i flera dagar, tycker att det borde räcka nu. Vill ha sol och värme behöver lite vitaminer ifrån vår lilla sol.

Eller så liten är den väl inte, men solen ser liten ut när man står här på jorden.


Var och jobbade igår, det märks att det fattas folk på de olika ställerna som man är på, så att nu väntar man bara på att man får jobba.


Sen så har jag bokat tågbiljett ner till Stockholm den 1 Augusti då de är pride tåget så om det är någon som vill följa med så är det bara att hänga med:)


Lev Väl

Av Felicia Hellman Olsson - 6 maj 2015 09:32

Tisdag den 6 Maj 2015


Idag är det grått och regn, tur är väl att man inte är gjord av socker, och det finns inga dåligt vädet bara dåliga kläder.

Så att om ni ska ut i regnt klä på er:) om ni inte vill bli blöta.


Var och jobbadet igår på ett ställe som jag inte hade varit på, på länge, var lite ringrosting men patienterna låg där de skulle ligga när jag gick hem så jag hoppas att nattpersonalen hade  de en bra natt.


Nä nu ska jag forstätta att plugga lite innan jag ska äta mat, jag älskar mat:)


Lev Väl.


Av Felicia Hellman Olsson - 4 maj 2015 09:08

Måndag den 4/5-2015


Ja men då var det måndag igen då, vecka med nya möjligheter, har jobbat natt i helgen så att jag är nöjd över de, jag diggar verkligen att jobba natt.


Så att nu ska man försöka att plugga lite inför prov nästa vecka så hoppa att man klara de:)


Lev Väl.

Av Felicia Hellman Olsson - 1 maj 2015 22:53

Fredag den 1/5-15

 


Ja idag har jag inte gjort så mycket för att jag gick av i morse för att jag hade jobbat natt, de gick bra. Sen så åkte jag till mamma, vi åkte och handlade lite grejer på affären sen blir det en god middag.


Sen så tänkt jag inte göra så mycket, efter middagen för man blir ganska seg efter att man har jobbat natt, jag blir seg efter att jag har jobbat natt.

Men det slutade med att jag och en kompis var och kollade på bio. På en film som heter: Child 44.


Jag tyckte att de var en bra film, men att i vissa scener så var det lite brutalt men i de stora hela så var det en bra film, jag kan även säga så här att om man är känslig för blod och sånt då är Child 44 ingen film som man ska kolla.

Ja det förekommer att de skjuter varandra och man hoppat framför tåg osv. så att om man är känslig då rekommenderar jag inte denna film.

 

De roliga är att det är 3 svenskar som är med i filmen, och de har jag inte varit med om, när jag har kollat på filmer med svenska skådespelare då har det varit 1 svenska skådespelare men nu var de 3. De var roligt att se:)

 

Lev Väl.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards